H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Petang tadi dah tergerak hati nak mandi awal. tapi malas pulak. Rupanya ada sebab kenapa Allah gerakkan hati I utk mandi lepas makan ptg td. Rupanya, ade la makhluk Allah tu nak buat keje2 paip kat bawah tu and diorg potong bekalan air. hmpfff. dari I bangun tido, smpai la beberapa minit tadi tak de air. punya la belengas. Isk. Rasa cam nak nanges je sbb air takde. Honto ni kanashii. huuuu. rse cam nak lari pegi mana2 hotel and mandi sepuas-puasnya. erm. Tapi, nasib baik dah ada air. so, I nak chiow pegi mandi and basuh baju. lalalalala.


P/S: Baru ku sedar, bekalan air lebih penting dari cinta drpd lelaki yg bergelar kekasih.
hahahaha...

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

hahahaha..
tersangat la betul oke..
air sntiasa ada di sisi,
xtinggalkan kite..
xmcm guys..
xD

Bagus. Akhirnya kau faham bahsa-bahasa shakespear! gagag

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang