H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

(ulang chorus)

Kebahagiaan.. dalam perpisahan..


P/S: Shahir, disebabkan awak la mama saya asyik menghadap laptop tengok video awak lepas mama balik kerja, tau tak? Ayah saya balik pun mama tak sedar hari tu sebab leka tengok awak ;)

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

go adira. hehe

astaghfirullahalazim... napa anak beranak semua jadik taksub kat budak gigi besi nih?

haziq: dengki! =P

JA: nnt sabtu ni dtg la umah. bleh interview ktorg secara live. dtg ngn kawan mama (izal) skali eh? ;)
wakakakaka

Suka lagu ni. Best.

Petua Awet Muda Dan Cantik Macam Ayu Raudhah

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang