H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


A: banyak ke dpt duit raya?

S: xde la bnyk sgt. Dah besar.

A: tapi orang cina, selagi tak kahwin, dapat angpau.

S: walaupun dah kerja?

A: Ye la.

S: wah. Best la mcm tuh. Banyak la kena bagi?

A: xde la. Tengok la dia kerja apa.

S: ouh.

A: u colour rambut ke?

S: eh. Tak la. Mmg mcm tuh. Dia luntur kot.

A: Itu la. Tak pekat warna rambut u.

S: hehe. Tak colour la. Mne boleh colour. Sbb, nnt kena saman

A: ade aje budak2 yg tak dgr ckp tu warna jugak rambut dia.

S: haha. Agaknya diorg pakai tudung la kot cover rambut colour. *no offense ye anakku, M.*

A: entah la. Ala. Sekarang pown org pakai tudung luar, tapi tangan jantan dalam kain tudung dia.

S: hahaha. Itu la. Tak ikhlas pakai tudung, itu la jadinya.

*ni adalah conversation antara aku ngn tukang gunting rambut aku ari tuh. Malu tak orang cina cakap mcm tuh kat perempuan2 yg bertudung? Kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. Jadi, pada yang berkenaan tu, renung2kan lah. Janganlah menzalimi org yg bertudung ikhlas kerana Allah S.W.T*


P/S: dah berapa kali aku nak pakai tudung pegi kelas FAR asyik tak jadi je. Mungkin Allah belum kurniakan hidayahNya pada aku ;’(

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang