H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Malam Isnin hari tuh, (27 September 2010) aku, mira ngn anis kluar g makan. balik kampus je, aku lalu tapak karnival keusahawanan tuh. Niat asal nak ronda2 satu kampus sbb nak stalk abg mat. ahaks.

sekali tuh, nmpk mcm kelibat dia kat karnival tu. dengan perempuan lak tuh. Aiyooo. Nak puaskan hati, aku ajak mira ngn anis singgah karnival. nak check la kan.. ;))

tapi, takde la pulak. aiyoo. mne abg lari nih? dgn hari yg remuk redam. *whoaaaa* aku pown ajak la mira ngn anis blah. tapi masa otw nak g keta tu, aku nmpk satu motor menghala kat ktorg. bila dia ke depan sikit, nmpk uniform biru. bila dekat lagi... Abang Mat! lalalalala~~~ yg penting, dia SENYUM! hahahahahahaha~ *kau gile ke ape syiqa? dia mmg baik, kan? dia senyum kat semua org la. jgn perasan!*

lepas anta mira ngn anis, aku pown berambus la nak balik umah. dalam hati aku, "mesti dia ade kat pos. pegi atm la. hehe"

tapi, tak de la pulak. aiyo. dah alang2 bagi signal nak pegi atm tuh, pegi je la. nnt encik shahrir pikir ape plak kan? lepas puas menggodek mesin atm tuh, aku pown pegi la kat viva aku tuh. sambil tu, jari jemari ni sibuk ngn hp. dah tu, dengan konfiden nya, aku tekan butang ijau kat kunci keta aku. then, tgn gebu aku ni selamba je tarik pintu keta. skali tuh... "eh. bila mse keta aku tukar kaler hitam? alaaaa. salah keta la!" dengan muka yg agak malu suam2 kuku tu, aku pown gerak la pegi keta aku yg sebenar. tapi kan... tetibe... "adik! sini kejap" ahaks. Abang panggil!!!! *eh. bila masa dia ade kat situ? dia nampak ke aku salah keta tadi?*

aku pun dengan muka yg sardin tengah bahagia pown pegi la kat dia. *isk. bila lagi nak berbual ngn dia kan?*

En. Shahrir: (suluh keta aku) haa. tu byk lagi tuh.
Abg Mat: Adik eh yg bagi abg englbear tu?
Aku: haah. =D
Abg Mat: terima kasih eh.
Aku: sama2.
Abg Mat: yang kek diorg bagi abg tadi pun adik yg bagi jugak?
Aku: haah
Abg mat: kek tu abg dah mkn dah. sedap!
Aku: sedap tak?
abg mat: sedap
Aku: eh. biasa la. tgk la siapa yg buat.
abg mat: ouh. buat sendiri?
Aku: haah.
Abg mat: kenapa bagi?
aku: saje je. hari raya kan?
abg mat: ouh. bagi kat semua la?
aku: haah. =D (sbnrnya nak bg abg sorg je. tp nnt nmpk pelik dan poyo plak. tu yg bagi semua tuh. baru adil kan?) lagi pun, nak ckp terima kasih sbb tlg kwn saya semalam. ;) <---alasan bodoh! abg mat: kawan adik? yg mne satu? aku: yg keta dia takde air tu. abg mat: ouh. kawan adik tu? aku: haah. kawan. dia tu mmg sengal sikit. main lanyak je keta tuh. bukan nak check ape patut. abg mat: macam mana keta dia? ok dah? aku: ok kot. sbb dia dah hantar balik kat ayah dia

hehehe. Abang, you know what? I'm getting crazy whenever I can't see you!

P/S: Kenapa pakcik2 ngn makcik2 kat pos pengawal tu pulak yg lebih2 nih? adoiiiii~!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

Gosh! menggunakan case aku. mane blh. hahaha! saman! saman!

ye la. sorry sbb malukan kau

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang