H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Syiqa, pergi kat cermin, tengok dalam cermin tu. Ulas sikit apa yang kau nmpk. Pastu, kau bandingkan dengan orang yang kau gilakan sangat tu. *syiqa pun berjalan menuju ke cermin*


Syiqa: ermmm... aku nampak seorang perempuan yang kulitnya hitam, muka dia bulat, hidung dia kembang, leher hampir tak nampak, pinggang takde shape, perut berlipat, lengan 3 kali lebih besar dari saiz biasa, peha dia besar, kaki dia pendek. Tapi, orang yang aku gilakan tu kulit dia putih, hidung & mata dia cantik sangat, bibir dia merah,(bila dia senyum, rasa macam nak luruh jantung.) badan dia sedap dipeluk (sangat sempurna shape dia), pastu kaki dia panjang; dia tinggi.. :-'(

P/S: Alangkah bagus jika kamu bisa untuk aku miliki... akan selalu ku pohon padaNYA agar ia menjadi kenyataan... - Ridhwan Nazmi (2010).


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang