H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Dulu pun pernah jadi macam nih.
Dulu pun Ban pernah cakap sesuatu yg buatkan aku tersentak.

Tapi...
Bila hari ni terjadi lagi peristiwa yg seakan2 sama macam dulu,
kenapa aku tak boleh terima ye?
Kenapa aku nak kecik hati lebih2?
Kenapa aku nak emo tak tentu pasal?
Kenapa aku nak sentap tak tentu hala?

Sedangkan situasi dulu dan sekarang sama.
Aku yang cari pasal.
Aku yang tempah musibah.
Puncanya adalah tetap datang dari aku.
Aku! Aku! Aku!
Penyebabnya pun sama.
cuma, orang yang terlibat aje lain.

Tapi sekarang kenapa jadi macam ni?

Ape bezanya?
Ban kawan aku. Dia pun kawan aku.
Ban lelaki. Dia pun lelaki
Aku sayang Ban. Aku sayang dia jugak.
aku syg diorg sgt2.
Trust me. I love them so much!

Erm. Mungkin aku buat silap lagi.
Aku kenal Ban dari kecik lagi.
Kitorg berjiran sejak kecik.
Bila besar, sekolah sama.
Kelas sama.

Tempoh aku kenal dia mungkin bagi orang lain setahun jagung.
tp aku rasa lama dah.
haaa. itu la silap aku.
mungkin aku tak cukup kenal dia.
Mungkin dia pun tak cukup kenal aku.

Tengok. Aku buat silap lagi.
Aku tak prihatin dengan perasaan orang lain.
Niat asal cuma nak bergurau.
Mungkin dia pun nak bergurau.
tapi aku salah faham pada kata2 dia.
dia pun salah faham kata2 aku.
tapi dia tak salah.
sungguh.
aku tak salahkan dia.
aku salahkan diri sendiri.
aku kecewa dgn diri sendiri.

Ban dah pergi Egypt.
tinggalkan aku. tinggalkan kawan2 lain.
aku tak nak 'hilang' dia pulak.
aku sayang dia.
sungguh!

Aku tau aku sangat melampau kali ni.
aku tau aku yg bersalah.
aku tak fikir panjang.
aku pentingkan diri.

Bagi Ban, aku bodoh.
bagi dia, aku tak tau malu.
arghh.

Aku mintak maaf.
Aku tak sengaja.
Aku tak tau kau akan terasa.

Ban,
Ingat lagi tak kata2 kau dulu?

Awak,
aku akan jadikan kata2 kau ni sebagai azimat utk aku ubah perangai aku.
"gile la kau ni. kalo ko ye lah muka x malu. da tu ko pki kes ak x isi air kete semata2 nk bg kek kat abg mat sirat kau. mmg la ak malu. aiya~"

hey. awak, kalau bukan sebab awak pun, aku mmg nak bagi dia kek tu tau.
Dah lama aku fikir nak bagi sesuatu kat dia.
Kek tu aku siap bungkus semua sebelum kau sms aku pasal dia tau :'(
sampai hati kau kata aku gunakan cerita kau semata-mata nak bagi kek tu kat dia...
Kebetulan je kau jadi bahan perbualan malam tu.
*eh. mungkin betul aku tak tau malu. tetiba nak bagi kek kat lelaki*

Apapun bagi aku,
kau kawan yang sangat baik.
terlalu baik.


Aku merayu...
Maafkan aku.


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

4 Love notes:

aiya~ ini amoi sulah sentap oh. trpaksa la ak guna ayt ko : ish, ak memain je la. maknenye ko blum knl kwn ko yg gile ni.

ya ya, bukan x malu. tp x segan. ish, ak slh pki ayt la tu. ak kn pemalu :P

erm.. sentence "ish, ak memain je la. maknenye ko blum knl kwn ko yg gile ni." nmpk gayanya mmg selalu kita gune utk kwn2 yg sentap eh? ahaks

yeee. anda mungkin pemalu. tapi anda bukan gay. ahaks. ;P

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang