H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Terima Kasih kepada Encik Pengiring KO Bula Sepak...
Saya tak sempat nak ucapkan terima kasih tadi sebab saya sangat tergamam bila encik hulurkan purse saya tadi.
*Encik punya mimik muka sangat selamba dan charming la tadi ;)*
Saya tak sangka saya boleh tercicir purse tu.
Saya tak perasan kat mana saya tercicir tadi.
Mujur encik pulangkan pada saya.
terima kasih sangat2.
kalau tak, jenuh juga nak buat IC baru, lesen baru, block account bank, print gambar family...
Jasa encik sangat besar pada saya walaupun dalam purse saya tu cuma ada +- RM40 je, tapi cukupla untuk saya makan seminggu... :-')

P/S: MGT215 tu ape ye?
Kenapa aku kena buat soalan past sem MGT215 ye?
Ade ke aku belajar MGT215? ade ke?
=___='

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

1 Love notes:

pink is my colour .......

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang