H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

SAYA - Tembam, Debab, Gemuk, Bulat macam kek, Takde leher, Hitam, Pendek, Muka lebar macam apam...

AWAK - Handsome, Tegap, Fit, Putih, Tinggi, Mata cantik, Hidung cantik...

Saya tahu la saya ni tak cantik. So, sebab tu kan saya tak boleh berkawan dengan awak? Takpe la. Biar saya simpan sayang saya buat awak ni jauh2 dalam hati saya; macam yang kawan awak suruh buat tu.

Awak pulak, ramai orang yang tergilakan awak.. Saya tahu, saya takkan dapat memiliki awak.. Saya doakan semoga awak dapat perempuan yang cantik sebagai isteri, supaya kawan2 awak yg sgt kacak sempurna tu tak ejek2 awak lagi.. Semoga kecantikan perempuan tu kekal sampai anak cucu... =')

Untuk perasaan sayang yang saya simpan dalam hati saya ni.. Ia akan tetap ada dalam hati saya. Walaupun ia akan hilang sekejap.. tapi ia akan tetap muncul balik. Sebab, perasaan dan memori tu tak pergi mana; ia akan tetap berada dalam hati saya.

Tapi, kecantikan yang di agungkan tu akan pudar jugak satu hari nanti. Kecantikan paras rupa tu tak akan kembali kepada tuan dia. Percayalah.

Ahaa. lupa pulak. Orang cakap, kalau kita pentingkan rupa, itu bukan sebab kita cintakan dia. Tapi sebab NAFSU. Ok la tuh. Lelaki mmg pentingkan paras rupa sebab ada 1 nafsu aje kan? teheee =D

No offense ok. ;)

Satu lagi, saya berterima kasih dekat kawan2 awak yg dah buatkan saya tertipu. Manis muka depan saya, tapi bagi saya gelaran macam tuh. Oh. Takpe. Mulut manusia,kan? Saya tak mahu bagi tahu mama ngn ayah saya pasal kawan2 awak yang bagi gelaran kat saya tuh. Nanti ayah akan keluarkan statement; macam yang ayah pernah keluarkan untuk Zali dulu. Saya yang tak sanggup dengar nanti. Awak tak tau macam mana rupa ayah bila dia marah. Ayah mmg lembut dan jarang sangat marah. Kita orang boleh kira berapa kali ayah marah. =)

P/S: Aku tak mahu pandang rendah kat dia.
Aku yakin, dia faham apa yang aku cakapkan.. ^3^



SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang