H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Ok. Sila fahamkan title post kali ni. Bukan sengaja nak cari pasal. Aku pown ade PMS jugak. tapi POST-Menstrual Syndrome la. ko tu PRE-MS...

Dah. Jangan merepek. Kejap lagi takut Ajim plak merepek pasal Stayfree. =____='

Aku cuma nak cakap kat sini, aku pun stress jugak. Tapi ada aku ceritakan semuanya? Tak, kan? Sebab apa, aku cuba tak nak menyusahkan orang lagi, tak mau kusutkan kepala orang lagi; macam yg kau mintak tu. ;)

Fine la. Aku sedar yang aku dah makin teruk sekarang. Makin pentingkan diri. Aku tau la aku tak miliki lagi apa yg aku nak miliki tu. Aku pun sedar jugak yang aku tak mungkin akan dapat miliki 'harta' yg sangat berharga tu.

Jadi, adil la kan?

P/S: Madam, saya mintak maaf sebab saya dah rosakkan harapan dan permintaan madam tu. Saya menyesal bila kenangkan sikap saya yang terlalu banyak membazirkan masa memikirkan sesuatu yg BELUM MENJADI MILIK saya lagi. Kalau lah saya tidak menjadi diri saya hari ni.. Kalau lah saya dapat jadi diri saya masa part 1 dulu, mesti saya dapat realisasikan harapan madam tu kan? Mesti saya akan jadi seseorang; seperti yang madam bisikkan kat saya hari tu. Saya tahu yang semester ni saya memang banyak kecewakan pensyarah2 saya. Saya sedar hakikat tu... Maafkan saya... ='(


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang