H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

"shiqa ngn mat ni ape cite sbenarnye"


Ok. To be honest, aku sendiri tak faham kenapa, macam mana dan bila aku berada dalam situasi ni. Tiba2 A mesej B tanya soalan yang "tiba-tiba", A macam marah B, C moody and tak tegur B.

Apa ni?

Salah aku ke? Kalau aku ada guris atau lukakan hati sape2, sape2 yg berkenaan tu tolong la berterus-terang dengan aku. Beri peluang untuk aku tahu duduk perkara sebenar dan beri aku peluang untuk pertahankan diri aku; beri penjelasan.

Jangan buat spekulasi sendiri, jangan buat aku tercari-cari salah sendiri. Aku tak suka la macam ni. Kita seolah-olah berada dalam situasi yang tak boleh dilihat, tapi boleh dirasa... Tak wujud, tapi ada... Kita seolah-olah ada krisis. Tapi dari mana datangnya krisis tu, apa puncanya dan apa krisisnya.. Aku rasa, KAU dan AKU sama2 keliru... Sama2 tak faham kenapa kita berada dalam situasi ni.

Kau tak beri peluang untuk diri kau dapat jawapan dan aku tak diberi peluang untuk beri jawapan.

Cuma satu je harapan aku. Kita dapat lepaskan diri dari situasi ni. Leraikan kekusutan yg dah berlaku dan kikis ego dalam diri masing2.

Aku dah buang jauh2 ego aku. Aku dah tebalkan muka aku. Tapi kau tetap tak berganjak dengan prinsip kau. Kalau kau nak terus berdegil, nak terus jual mahal, terpulang! Yang penting, tolong jangan bencikan aku. Itu dah memadai.

Sebab, aku tak mampu nak benci kau balik. =')

P/S: Takpe ke kalau kitorg bawak 4 biji bantal dan 2 biji bantal peluk pegi check-in kat KLIA nanti? Agak2, ade orang senyum2 tak tengok kitorg? =____='


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang