H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Kalau la aku tahu hari ni tak ada kelas langsung, tak payah aku balik Melaka hari Isnin hari tu tau. Sambung cuti sampai hari ni. Pagi esok baru balik Melaka. =.='

Boleh aku buat bluebrry cheese tart yang sedap dan lazat dan berlemak tuh! Haiyaaaa. Tengok. Dah berapa hari aku kebosanan ni tau. Nasib baik semalam ada la yang menggembirakan hati aku sikit. =D

P/S: Pos Utama dah bertukar warna dah. Tak sabar nak tunggu 21 Februari 2011. Nanti uniform abang pun bertukar warna jugak. Mesti abang makin handsome kan bila pakai baju polis bantuan tu? Ihik... *Tak Sabar*

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang