H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"


Patut la petang tadi aku rasa hiba. Sebak. Sensitif. Cepat panas hati. Rupanya, ada 2 sms yang akan dan sedang menanti aku kat rumah. (Sebabnya, masa pegi Majlis Pertunangan Kak Yah tu, aku tertinggal dua-dua handphone aku kat rumah) Dan aku sendiri tak dapat concentrate baca sms tu sebab terlalu terkejut dan tangan rasa sejuk. Sebab.. Ada sesuatu yang sedang 'nazak'. Dan aku perlu selamatkan sesuatu itu sebelum ia terus 'mati'. Aku tak mahu hadapi 'kematian' itu. 'Kematian' yang tak sepatutnya terjadi.

Buat pengirim sms tu,
Aku rasa kita perlukan masa untuk tenteramkan diri sendiri, muhasabah diri... Because...
Nobody is perfect. I. You. We. Them.
Harapan aku, kita akan jadi macam dulu balik. Tanpa konflik. Tanpa sebarang salah faham.



*****

Aku: Kau rasa macam mana? Apa pendapat kau?
I******: Entah la. Dia macam serba salah je.
Aku: Serba salah apsal pulak? Dia yang tak cakap terus terang.
I****** : Kau kata dia pendiam, kan? Tapi entah lah. Kau yang lebih kenal dia dari aku.
Aku: Tak lah. Aku rasa, sekarang ni aku sedang berdepan dengan orang lain. Aku nak dia yang dulu. *I'm selfish, am I?*


*****

P/S: Aku sedih. Sebab, aku bersalah.
I need by bestfriend. I want my besfriend.
I need tears. I want to cry.


SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang