H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Memandangkan tiada lagi facebook buat Cik Syiqa Rahmat, maka di blog inilah aku akan lambakkan gambar2 syok sendiri. Kalau dulu, kat facebook la aku upload gambar2 ni, sampai berbelas2 album, orang pun pening nak tengok yang mana satu =P


Tapi, sekarang ni di sini la segala gambar yang aku rasa sangat layak untuk dikategorikan sebagai syok sendiri akan di upload. So people, do visit my blog regularly okeh?! ihik. *ko ingat ko tu fofuler ke ciqa oiii?* Ok darling2 ku semua. check it out! ;))

Hah. ni bukan aku yg syok sendiri. tapi ni adik aku; fnsyareena. Aku cabar dia untuk pakai lipstick merah menyala tu. Aku ingat dia tak berani. Tapi dia buat jugak. Melayang RM10 aku. *sigh*

Ok. Ni gambar aku pulak yg syok sendiri. Konon dukung anak aku la tu. *BERANGAN!*
Dina ni macam pelik je tgk mascot tu. Dia pelik kot barney bertukar jadi coklat-kuning-biru. ihik. ^.^'

Ok. Ni time tgh tunggu lecturer BEL462. Sementara tunggu beliau menanti lif, baik aku posing syok sendiri dulu. Ikin tukang tangkap gambar. teheeee xD

Haaa. Ni la dia antara teruna dan dara dalam kelas aku. hehehe. Yang teruna tu tengah menung ingatkan siapa, aku tak tau. tapi yang dara tu risaukan ape? Abang Korea dia tak sampai lagi kot =P

P/S: Kerana gambar... =')

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

miss you
miss you
miss you

nk ulang lagi

miss you
miss you

:')

sayang.. miss u too ='(
miss ur hug. miss ur 'kiss'
='((

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang