H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Kalau sekali perempuan tu dah cakap sayang,
percayalah lelaki bahawa,

sayangnya insyaALLAH
berkekalan. Percayalah. - Afiqah Shukri, 2011.


Entah apa angin, tiba-tiba isu tentang perasaan menjadi topik hangat untuk hari ini. Dari petang tadi (di AEON Bandaraya Melaka) dan melarat sampai ke facebook. Isu berbangkit terus diulas kat facebook. Macam2 pandangan dan hujah. Status terkini adalah pelajar Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Kepujian).. Tetapi lagaknya seperti pelajar jurusan sastera. Memberi hujah demi merungkai sebuah rahsia misteri tentang perasaan dan sikap manusia yang bergelar lelaki, mahupun perempuan.

Bila lelaki mula berkata-kata, jari mereka menuding ke arah perempuan. Dan bila perempuan pula yang bersuara, jemari mereka terhala tepat ke batang hidung lelaki. Saling menyalahkan. Hakikatnya, semua sama. Baik lelaki, baik perempuan. Dua-dua malu. Malu itu kadang2 elok juga. Kadang2 jadi malapetaka. Bergantung pada individu. Aku malas nak ulas banyak2. Nanti orang bosan. Post kali ni cuma nak rekodkan hujah yang dikemukakan oleh pengamal undang2 cinta yang tidak bertauliah semata-mata. =)

Kebanyakan masa, lelaki sebenarnya tidak mengetahui perasaan sebenar yang dirasakan oleh seorang wanita. - Afiqah Shukri, 2011.


Syiqa Rahmat: bila perempuan bg tahu lelaki apa yg sedang dirasai nya, adakah lelaki itu sanggup untuk menerima dan menjaga perasaan perempuan itu?

Aizud Din:then laki tue bodoh>>>
x th nilai seorng yng sayang dia>>

Afiqah Shukri: hm, kdg kala bila dah meluahkan. kita dihina, kita ditolak. betul tak? itu lah yang aku tak paham.... bile ...dah berterus trg. ini jadinya.

P/S: I LOVE YOU. I MISS YOU.

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang