H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"




Kalau dulu, bila aku mengharapkan perasaan tu datang dari Zali, kawan aku yang dapat miliki apa yang dia harapkan.

Sekarang, bila aku perlukan benda yang sama dari Abang M, kawan aku jugak yang peroleh apa yang dia perlukan.

She's so lucky. Im happy for her.

Bukan aku tak bersyukur dengan apa yang aku ada, cuma aku tertanya, memang takdir aku ke melihat aje kebahagiaan orang lain, tanpa memperoleh kebahagiaan sendiri? Tanpa berpeluang menikmati apa yang orang lain nikmati?

Bukan aku salahkan takdir. Tapi, apa lagi yang aku nak buat kalau sampai 2 kali benda yang sama berulang? Aturannya sama. Sampai aku terfikir, aku ni kena sumpahan ke? Siapa yang tak sedih, tak kecewa bila dua kali jadi macam ni.

Orang akan kata, "Alah. Chill la. Nanti akan tiba jugak masa kau." Takpun, orang akan cakap "Bila sampai masa nanti, akan ada org yg cintakan kau mcm kau cintakan org2 sebelum ni" Tapi, diorang cuma pandai cakap je. Sebab, dorang tak rasa apa yang aku rasa. Diorang tak rasa kesakitan yang aku rasa. Diorang tak rasa letih macam yang aku rasa. Aku tak harapkan kata2 "semangat" mcm tu. Sebab, kata2 mcm tu buatkan aku semakin tertekan, semakin marah dan semakin benci. Aku tak tau nak salahkan siapa; Diri aku atau takdir?


Kebelakangan ni aku dihantui dengan kata-kata Kak Zira & Sara. Lepas tu, lirik lagu Saleem tu pun menguatkan lagi pemikiran negatif aku nih.


Kak Zira: Lamanya kau cuti sampai bulan 9? Entah-entah nanti masa tu abang M kau dah kahwin!

Sara: Kau ni. Nanti abang M tu kahwin dengan perempuan lain, macam mana la agaknya.

Terus terang aku cakap, aku takut sangat apa yang Kak Zira & Sara cakap tu jadi kenyataan. Aku tak tahu macam mana aku nak react nanti kalau betul2 benda tu jadi kenyataan.

"Sudah sering kau kirim surat, namun tak pernah aku jawab.. Lalu ku kirimkan undangan, agar kau tak berharap" Saleem Iklim - Bukan aku tak cinta

P/S: You know I love you.
But you never know how much I am willing to sacrifice for you.
You have no idea at all.
Trust me.

Nota kaki:-
Kata Ungu: Percaya padaku.
Kata New Boyz: Sejarah Mungkin Berulang.
Kata Aku: Percaya padaku, sejarah telah berulang!

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

2 Love notes:

syiqa aku pun sama syiqa
orang aku suka siap nak kahwin dah pun. huhu ngn budak satu batch plak u.
sabar ek sabar ada hikmnah kut

nina, kau juz suka or deeply in love dgn dia?

pedih kan bila benda mcm ni jd? aku tak tau mcm mne aku nak react kalau mulut kak zira ngn sara tu masin.

sbb aku tak sanggup nak hilang dia; walaupun aku tak pernah memiliki dia.

tp, sekurang2nya, sekarang ni dia tak dimiliki sesiapa..

nina, u know what? kronologi kisah dulu dgn skrg 95% sama weyh! ni balasan utk aku ke apa?

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang