H.E.A.R.T

"H.E.A.R.T : Hari Esok Ada Rahsia Tersendiri"

Over tak title? tolong bagi penyepak sekali. Thank you. Huahuahua. Okay. Kurangkan merepek. Kurangkan meraban.

First of all, Alhamdulillah, mimpi aku menjadi kenyataan. Bersyukur sangat. And of course, million thanks to my parent for their effort and sacrifices to make my dream becomes real. I appreciate this gift so much. Can't describe how much I love both of you. Oh. Thanks for understanding me. =')

Actually aku nak kenalkan baby bongsu aku ni. (setakat ni la. Esok lusa mana tau 'terberanak' yang baru pulak, kan?) hehehe.

Baby ni hadir dalam hidup aku pada 25 September 2011 yang lalu. Nama yang diberi tu ilham dari nama pelakon utama The Vampire Diaries, Ian Somerhalder (yg pegang watak Damon Salvatore tu.) Freak tak? Ye saya tau saya freak. Hahahaha.

Okay. Enough. Let's meet Baby Ian. =D

Bila bangun tidur and nampak lappy yang ada gambar apple kena gigit ni, terus bersemangat nak bangun. Bila balik kelas and nampak lappy ade gambar apple kena gigit ni, terus hilang penat. Hehe :D

P/S: Nampak sangat yang aku ni lonely bebenor. Gadget pun aku anggap macam anak aku sendiri, kan? :P

SilaLIKE.IniPAKSAAN..hehe..

0 Love notes:

Love Notes...

Followers

Blogmates

Search This Blog

My lover

Visitors since Nov '08

free hit counter

Foot Print.. ;)

Percaya Padaku =)


Wrong-gang